• وبلاگ : قصه بچه بسيجي
  • يادداشت : قمر يعني...
  • نظرات : 1 خصوصي ، 26 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    امام رضا عليه السلام فرمودند:

    تزاوَرُوا تحـابـوا و تصـافحُـوا و لا تحـاشمـوا

    به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.

    (بحارالانوار،ج78،ص 347)

    من شما رو لينك كردم

    سلام وبلاگ قشنگي داريد مطالبتون هم پر محتواست

    موفق باشيد .

    به ما هم سر بزنيد

    اللهم عجل لوليك الفرج و اجعلنا من خير اعوانه و انصاره و المستشهدين بين يديه...
    سلام عليكم !
    اين مطلب كه تكراري بود(اون دفعه خوندمش) منم خيلي زود آپ كردم، اما مي دونم خودمم كه خيلي زوده، من ديگه بايد برم، بايد برم ..... بايد برم....و ببينم اونجارو و شب هاي خلوتش رو يا خلوت شب هاش رو....اگه حدس زدي كجاست؟؟؟ نه مناطق جنگي نيست، به فكرت هم نمي ياد. با اين مطلب به روز شدم و ديگه نمي يام تا دو هفته ديگه، توي خلوت شب هاي اونجا تو رو هم دعا مي كنم. فقط اگه برنگشتم، حلالم كن...جدي مي گم...يازهرا.
    سلام دوستم
    از نظري كه برام دادي و اظهار لطف نمودي خيلي ممنونم . اميدوارم هميشه موفق باشيد .
    يا علي .

    سلام دوست خوبم

    التماس دعا

    بسيار از مطلبتون استفاده کردم. مخصوصا اينکه مي خواستم پاسخ يه دوستي را بدم که اين معاني قمر و توضيحات اون براي قمر بني هاشم کاملا منو به مقصود رسوند.

    متشکرم
    پاسخ

    سلام عليکمالحمدالله و خدا را شکر. البته اينها زحمات بزرگان ديگري بوده که من حقير سراپا تقصير آنها را کنار هم چيدم. دعا کنيد که خدا از سر تقصيراتم بگذرد. يا حق

    بنام خدا

    نام تو خورشيدي است که زمين با تمام کوههايش به طوافش احرام بسته است. من تو را نه مي گريم و نه مي خندم، مي گريم برچشمهايم که جز تو را ديده است و مي خندم به اشکهايم که جز به دنبال تو دويده است.

    از تو همان"هيهات من الذله" کافيست، تا جهاني را شاه چراغ باشد و تمام درهاي بسته را شاه کليد، و تمام زمينهاي سرد را آفتابي که حيات را بروياند.

    راستي تو در آن ظهر مقدس و گرما ريز، که هزار صبح تا قربانگاهش دويده اند، چه ديدي که نازکاي گلويت هزار تيغ کج آيين را پاسخي درست شد؟

    تو در آن خاک آسماني، آن گودال سربلند چه چيز را تماشا شدي که سرشارتر از هميشه تا کوفه، تا شام، تا هر کجا که "ظلم آباد" است خدا را آيه آيه باريدي؟

    توچه ديده اي که عاشق تر از هميشه خدا را رصد شدي؟

    کدام جام ، سيرابت مي کرد که دجله و فرات حقارت خود را گريستند و تا لبهايت بالا نيامدند؟

    + امير عباس 

    سلام دوست عزيز

    به طور اتفاقي متوجه شدم لوگوي روايت فجر را درج كرده ايد. زحمت جبران شد.

    زماني بنا به تعطيلي وبلاگ بود و اگر چه اكنون دوستان در آن مي نويسند. در آن موقع فكر مي كنم شما در پارسي يار روايت فجر را اد كرديد و بنده رد كردم، چون بنا به ادامه ي فعاليت نبود. اگر اشتباه نمي كنم لطفا دوباره اد كنيد.

    دعا بفرماييد.

    پاسخ

    سلام عليکمبله هنوز داغ اون خبر تلخ هست. خبر تعطيل کردن وبلاگتان. خوب يادمه که به آقا سيد نصر الله هم گفتم از اين قصه خيلي ناراحتم. البته من خيلي حقير تر از اين حرفها هستم که بخواهم اظهار نظر کنم اما من و بقيه بچه بسيجي ها دلمون به الگوهايي مثل شما خوشه. اما خوب رسم زمونه اينطوريه. گله نکنم بهتره. بله خاطرم هست که درخواست را رد کرده بوديد. اطاعت امر کردم و دوباره با شعف خاصي اين درخواست را داد. ان شاء الله که ايندفعه مي پذيريد. و اجازه مي دهيد که محفل دوستانم با حضور شما منور بشود. هر چند که دوستان همه از خوبانند و اين بنده حقير سرا پا تقصير هستم که نقطه تاريک اين محفلم. التماس دعا بسيجي واقعي حضرت آقا.....يا حق
    بنام خدا
    با سلام
    ممنون كه به من سر زديد .
    مطلب زيبائي بود . خوب و فني به موضوع پرداختيد، از زحمات شمامتشكرم.
    موفق و سربلند باشيد .
    التماس دعا

    اللهم عجل لوليک الفرج و اجعلنا من خير انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يديه

    سلام عليکم!
    از موشكافي واژه ها ممنونم...تا حالا چنين مطلبي را نخونده بودم..سلام بر ساقي عطاشي كربلا.....تا حالا خيلي شده برات پيش بياد که امتحان داشته باشي. هي آرزو داشتي کاش سئوال ها رو از قبل مي داشتي و فقط اونارو مي خوندي و 20 مي آوردي. حالا ما امت آخرالزمانيم. همين من و تو. امام زمان داره ما رو سبک سنگين مي کنه.همين الان داره ما رو نگاه مي کنه تا ببينه ما مي تونيم دوام بياريم يانه، ما مي تونيم اگه يه عاشوراي ديگه به پا شد، توي لشکرش باشيم يا نه و.... حاللا براي اين کار قراره يه امتحان ازمون بگيره....من سئوال ها رو گير آوردم و اونارو لو دادم!! فکر کن! سئوال هاي امام زمان لو رفته!!!! حالا اگه دوس داري از الان نگاشون کني و جواباشون رو آماده کني بيا که منتظرتم.
    به روزم: سئوال هاي آزمون آخرالزمان لو رفت!!
    منتظرتم ها...يازهرا.

    سلام ....

    شما فقط بايد به ايشان قرارداد سنگين را پيشنهاد كني و فاصله را تا پخش بگوييد تا براي شــــــما سريالي با همان موضوع فرمايشي بسازند، اين نوع كارگردان در هيچ جاي دنيا نيست و اصلا هم يافت نمي شود!!!

    به روزم...

    يا علي يازهرا

    بسم الله
    سلام. حضرت عباس عشق است ... عشق است به همان ارماني كه ما برايش هستيم .. ولايت .. عجيب است قضيه وفاداري حضرت عباس ... داشته باشيد ... كه تا عباس بود امام هنوز اميد داشت ... هنوز مي گفت عباس هست ... تنها نيستم ...
    كاش امام زمان هم بگويد .... مظاهر و آن وبلاگ نويس بسيجي منتظر اقا هر دو هستند ... تنها نيستم .... ان شا لله اين گونه باشيم.

    والسلام.

    امام حسن عسکري عليه السلام فرمودند:
    جُعِلتِ الخَبائِثُ في بَيت وَ جُعِل مِفتاحُهُ الکَذِبَ
    تمام پليديها در خانه اي قرار داده شده و کليد آن دروغگويي است.
    (بحار الانوار، ج78، ص377)
    امام حسن عسکري عليه السلام فرمودند:
    جُعِلتِ الخَبائِثُ في بَيت وَ جُعِل مِفتاحُهُ الکَذِبَ
    تمام پليديها در خانه اي قرار داده شده و کليد آن دروغگويي است.
    (بحار الانوار، ج78، ص377)
       1   2      >