سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنچه از دنیا نزد تو آید بستان و از آنچه به تو پشت کند روى بگردان ، و اگر چنین نتوانى بارى جستن را از حد در نگذرانى . [نهج البلاغه]

قصه بچه بسیجی


امروز بحمداللَّه جوانان ما از قشرهاى مختلف، در بسیج احساس حیات و نشاط مى‌کنند؛ نسل جوان ما قدر مى‌شناسد. امروز در انبوه عظیم جوانان بسیجى ما، برجستگان حوزه و دانشگاه، طلبه‌ى فاضلِ ممتاز، دانشجوى درجه‌ى یک ممتاز، برنده‌ى مدالهاى بالاى مسابقات علمى جهان، دانش‌آموز ممتاز دبیرستانها، کارگر ممتاز کارخانه‌ها، فرد ممتازِ در بخشهاى مختلف، قارى ممتاز، هنرمند ممتاز، استاد ممتاز و ممتازان قشرهاى مختلف، حضور دارند و اجتماع کرده‌اند. مگر دشمن مى‌تواند این ارزش والا را با این تبلیغات خصمانه و بیهوده در چشم مردم پایین بیاورد؟
من به شما جوانان عزیز، به شما پسران و دختران بسیجىِ مؤمن، از هر قشرى هستید، عرض مى‌کنم: عزیزان من! کشور مال شماست؛ کشور متعلق به نسل جوان است؛ شما باید این کشور را بسازید؛ شما باید پایه‌هاى مجد و عظمتى را که این انقلاب و دست تواناى معمار انقلاب بنا گذاشته است، حفظ کنید و بالا ببرید؛ شما باید با نیروى خود، با اراده‌ى خود، با دانش خود و با ایمان خود، عقب‌ماندگیهاى چندده‌ساله‌ى دوران قبل از انقلاب را جبران کنید. در میان جوانان، هرکس که این احساس مسؤولیت و این احساس علاقه‌ى به اهداف را، همراه با اخلاص در وجود خود حس مى‌کند، او بسیجى است. چه در نیروى مقاومت باشد، چه نباشد؛ چه رسماً کارت بسیج گرفته باشد، چه نگرفته باشد. آن کسى که با ایمان است، آن کسى که دنبال اهداف والاست، آن کسى که حاضر است از وجود خود براى کشورش، براى اسلامش، براى نظام اسلامى و براى آحاد ملتش، با وجود خود، با استعداد خود، با جان و تن خود سرمایه‌گذارى کند، او بسیجى است؛ در هر کجا که باشد. افتخار کنند جوانان عزیز بسیجى ما در گردانهاى مخصوص بسیج - گردانهاى عاشورا و یازهرا در نیروى مقاومت، در بخشهاى مختلف بسیج - که توانسته‌اند با حضور سازمانىِ در بسیج، این احساس را مجسّم کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سخنرانى فرمانده کلّ قوا در اجتماع بزرگ بسیجیان شرکت کننده در اردوى یاران امام على(ع) (????/??/?? -



یک بسیجی ::: یکشنبه 88/9/1::: ساعت 10:25 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 19
کل بازدید :291587
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
یک بسیجی
من یک بسیجی ام. شاید نه یک بسیجی واقعی ولی حداقل اسمش باعث افتخاره من است.
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<