• وبلاگ : قصه بچه بسيجي
  • يادداشت : اجازه هست؟...
  • نظرات : 7 خصوصي ، 45 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    فرازي از دست‌نوشته‌هاي شهيد سليمان تي تي
    آنکه مي‌گويد ولايت فقيه يعني حکومت قرآن و اسلام مغاير اصل حاکميت ملّي است، مي‌خواهد روزنه‌اي براي پياده شدن اسلام آريامهري وجود داشته باشد.
    بکوشيم مثل بعضي از ياران امام حسن عليه‌السلام نباشيم که در کنار او به ظاهر دوست باشيم، ولي با اعمال و رفتارمان خون به دل او کنيم. براي يک انقلابي راستين ننگ است که زنده باشد و ببيند فرد يا افرادي مي‌خواهند مقام رهبري را تضعيف کنند.
    برادران و خواهران! همه‌ي ما مسؤول هستيم و چه مسؤوليت عظيمي. فرد فرد ما در هر رشته و کاري که داريم مسؤوليت بزرگي بر دوش ما نهفته است. شهيدان ما با خون خود درخت اسلام را آبياري کردند و من و شما هم مي‌توانيم به طرق ديگر اين نهال پر گوهر را نيرو بخشيم. اي برادر مسلمان و اي خواهر مسلمان! مسؤوليت من و شما چيست؟ نويسنده هستي، با قلمت. بيان داري با بيانت. آمادگي براي انجام کاري داري با عمل در جهاد سازندگي‌ات. به هر حال يکي از اين نيروها در تو نهفته است و مسؤول هستي با به کار بستن اين نيروها انجام وظيفه نمايي و اگر خداي ناکرده از زير بار مسؤوليت بيرون روي خيانت کردي. مسلمان بايد با عمل خود ثابت کند و بفهماند و با عمل خود مشت بر دهان مغرضان بکوبد تا توانسته باشد انساني لايق باشد.

    فرازهايي از وصيت‌نامه شهيد سليمان تي تي

    چيزي که انسان بايد به دردش بخورد و در آن دنيا جوابگو باشد با خودش مي‌برد و آن نتيجه‌ي حاصل عمري است که پرونده‌ي آن بسته‌ مي‌شود و با خودش حمل مي‌نمايد. انسان در رحم مادر ساخته مي‌شود براي دنياي امروز و در دنيا ساخته مي‌شود براي دنياي ابديت. بنابراين هر کار خوب و بد به انسان برمي‌گردد.
    اگر ان‌شاءالله شهادت نصيبم شد، هيچ کس گريه نکند و حتّي برايم جشن بگيريد و لباس‌هاي نو بر تن فرزندانم بپوشانيد. ممکن است که خداوند نظر لطفش شامل حالم شود و بتوانم يک سرباز از امام زمان عجل‌الله و نائب عظيم‌الشان ايشان باشم.

    پاسخ

    سلام.بسيار سپاسگزارم. در اولين فرصت مزاحمتون ميشم.کلي سوال بي جواب دارم.