سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، آزرمگین و پوشیده رادوست دارد . پس هرکس از شما غسل کرد، خود را بپوشاند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

قصه بچه بسیجی


برخی از مولفه های مبانی انتخاب صحیح رییس جمهور از دیدگاه مقام معظم رهبری که در ذیل آنها را به صورت کلیدی و تیتر وار می نویسم.

1-     اسلام گرایی= دولت باید از ایمان و هویت اسلامی برخوردار باشد.دولت اعتقادی و مکتبی باشد. اسلام گرا باشد.

2-     عدالت گرایی= عدالت خواه و عدالت محور و عدالت گستر باشد و پای اجرای عدالت بایستد نه اینکه صرفا شعار بدهد.

3-     فساد ستیزی= با منکر، فساد و فحشا ستیز کند.نه اینکه  سهل انگار و بی تفاوت باشد نسبت به فساد و فحشا و یا خود ایجاد کننده آن باشد.

4-     ساده زیستی= از فرد اول دولت تا آخرین فرد کابینه ساده زیست باشند و افراد مروج سادگی و ساده زیستی باشند و خود عامل به این موضوع باشند. از تجمل گرایی بپرهیزد.

5-     مردم گرایی= در وجودش به واقع به مردم اعتقاد داشته باشد.خودش را باید خادم مردم بداند و تلاش کند برای خدمت به مردم. و دنبال رشد و تعالی مردم باشد. خودش را فدای مردم بکند. مردم را ولی نعمت خود بداند. در مقابل آنها خضوع بکند. در مقابل مردم ریاست نداشته باشد. مردم دوست باشد. در گرداب تکبر و غرور نچرخد.

6-     خرد گرایی، منطق گرایی، علم گرایی= به قشر فرهنگی و علمی و ورزشی و هنری کشو توجه داشته باشد. اهل تفکر و تعقل باشد. با دیدگاه علم و منطق گام بردارد.

7-     سعه صدر و تحمل= دولت باید سعه صدر و تحمل داشته باشد. عجله و شتاب در واکنش های سیاسی و احساسی برخورد کردن نشانه ی یک دولت خوب نیست. باید با درایت و هوشیاری و سعه صدر تصمیم بگیرد. باید همه را در خودش بپذیرد و به همه فرصت بدهد به کشور خدمت کنند.

8-     شایسته سالاری (انس و توکل به خدا)

9-     حفظ استقلال سیاسی کشور

10- خودباوری و حفظ اعتماد ملی و قدرت ملی (خودباوری ملی)

11- توجه به قشر مستضعف و مظلوم جامعه، قشر پایین،قشر فقیر و آسیب پذیر ( به فرموده حضرت اما قشر پابرهنه ها)

و ...

به عنوان یک جوان، در برابر انتخاب رئیس جمهور آینده اتان مسئولیت دارید. و حضرت امام خامنه ای از جوان مسلمان ایرانی توقع دارند که عدالت خواه باشند و حقیقت جو. و با نگاه تیز و دقیق انتخاب شایسته ای داشته باشند. پس دقت کنید. و عمیق بیاندیشید.

 



یک بسیجی ::: جمعه 88/3/1::: ساعت 11:0 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 3
کل بازدید :290960
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
یک بسیجی
من یک بسیجی ام. شاید نه یک بسیجی واقعی ولی حداقل اسمش باعث افتخاره من است.
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<